niedziela, 3 maja 2015

Rowerem na plac zabaw



Dziś piękna pogoda . Wręcz wymarzona . Cieplutki wiaterek , słonko rozgrzewa nas , niebo niemal , że bez chmurne ... taką wiosnę to ja lubię !

Po co więc marnować czas ... wrzucam wodę do koszyka na tył roweru , jeszcze aparat i kocyk , Zaraz po zielonej herbacie ruszyłyśmy na plac zabaw ...



Pogoda wręcz stworzona by wsiąść na rower i jechać jechać ...  my pojechałyśmy najpierw na plac zabaw , zabawom końca nie było ! ja ja zjeżdżałam , ile to radości wywołało u Córci mojej . Jak ja uwielbiam patrzeć na nią , gdy ona jest szczęśliwa ! Wtedy ja czuję się najszczęśliwsza !! Amelka wchodziła i zjeżdżała setki razy i był mały protest , gdy musiałyśmy już opuścić plac zabaw ... Ale nic straconego , co chwili znalazłyśmy się na boisku , które było żółte całe z mleczu . 
Wciągu jednego dnia miałyśmy dwie wycieczki na plac zabaw rowerem , jedna wycieczka liczyła nawet 16 km , jak na razie nasz rekord ,ale sezon rowerowy dopiero zaczęłyśmy ...

Piękna wiosna , właśnie taka ciepła ...

 



4 komentarze:

  1. Wycieczki rowerowe to super sprawa, genialny ten kapelusz, prawda? Mamy taki sam i Julka go uwielbia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką wiosnę to i ja lubię.
    Piękne zdjęcia jak zawsze. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy kawałek do placu zabaw oraz parku, ma to swój plus bo można się przespacerować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale spędziliście czas :-)) Mała to istna modelka :-))) I co ważne - przepiękne zdjęcia!! :)

    OdpowiedzUsuń