poniedziałek, 21 września 2015

JESIENNE SPACERY

Ja chyba każdą porę roku lubię tak samo .Najmocniej cieszą mnie gdy zaczyna się , pokazują się pierwsze oznaki nowej pory roku .Teraz zaczyna się jesień .Te jesienne barwy , w lesie i w szafach naszych .Zwłaszcza Amelii .Za nami pierwszy jesienny spacer po lesie .Tak dawno nie spacerowałyśmy tam .Choć słońca nie było , wystarczył sweterek jednak .Ten zapach lasu , mi się wychodzić nie chciało ,a Amelka zaś zaglądała tylko za żuczkami .Trochę liści nazbierałyśmy i pierwszych żołędzi .

 
 
 

5 komentarzy:

  1. Ależ masz już dużą coreczkę. :)
    My z córcią również uwielbiamy spacery po lesie.
    Wasza droga w lesie podobna jest do naszej. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj.
    Nominowałam Ciebie do zabawy więcej szczegółów u mnie na blogu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. PIEKNA masz coreczke;)przedostatnie zdjecie takie naturalne uwielbiam spacery po lesie ale pogoda musi byc piekna tak jak u was

    OdpowiedzUsuń